Profil Sanayi ve Ticaret A.Ş., kurulduğu 1966 yılından beri -Tü;rkiyede otomotiv sektö;;;n başlamasına paralel olarak- şekillendirilmiş ve montajlı sac parç;alar ve kalıp imalatında Tü;rkiyede ve Avrupada pek ç;ok OEM firması ile direkt olarak ç;alışmaktadır. Ana müterilerimiz olarak, Tofaş-Fiat, Ford, Ford Otosan, Toyota, Toyetetsu, Toyota Boschoku, PSA, Mercedes ve Land Rover sayılabilir.
Ayr
ıca, PRS Rot ve Sü;spansiyon Sistemleri markası altında 1982 yılından beri binek ve hafif ticari araç;lar iç;in ö;n sü;spansiyon takımları ü;reten firmamız, mevcut kapasitesi ve yarım asra yaklaşan tecrü;besi ile OEM, OES ve yenileme pazarında (aftermarket) Tü;rkiye ve Avrupanın en bü;;k ü;reticilerinden bir tanesidir.
Ford Q1, ISO/TS 16949 ve ISO 14001 kalite sistem belgelerine sahip olan firmam
ız kalite standartlarının gerekliliklerini yerine getirerek ü;retim yapmaktadır. Kendi bü;nyesinde bulundurduğu sıcak ç;elik dö;vme, talaşlı imalat, kalıp tasarım ve imalatı, soğuk sac şekillendirme, robotlu kaynak ve montaj hatları ve son teknoloji laboratuar ekipmanları ile tü;m müterilerinin siparişlerini ü;retebilmektedir.
Teknolojik yat
ırımlarımız, müteri odaklı servis anlayışımız ve yenilikç;i bakışmızla Koşulsuz Müteri Memnuniyeti iç;in ç;alışıyoruz ve inanıyoruz ki tecrü;bemiz ve kalite odaklı yaklaşımız, başarımız ve bü;;memizin arkasındaki anahtar faktö;rlerdir.

Profil Sanayi 20.000 m2'ye yakın bir alanda Hasanağa Organize Sanayi Bölgesi ve 6000 m2 Kayapa Sanayi Bölgesinde üretim yapmaktadır. Ford Q1/ISO/TS 16949 ve ISO14001 kalite belgelerine sahip olan Profil Sanayi üretim standartlarını karşılamaktadır.

Misyon; Saç şekillendirme ve montajlı saç parça komplelerinde ana otomotiv yan sanayisi olarak güncel teknolojiyi devamlı bünyesinde barındırarak, rekabetçiliği, verimliliği, ürün ve çalışan kalitesi ile ülkesinin, müşterilerinin, paydaşlarının, çevrenin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamaktır.

Vizyon; Metal işleme ve Şekillendirme sektöründe; Paydaşları tarafından tercih edilen, rekabetçi ürünler ile sürdürülebilir karlı büyümeye sahip dünya şirketi olmak.